ESCOLA TRAIL

L´ESCOLA TRAIL És un projecte que és basa al ensenyament de l'activitat física i esport de base, iniciació al Trail Running, i rendiment a la competició de cursos per muntanya dels 5 d'ara endavant.

ESCOLA ASFALT

L´ESCOLA és basa al ensenyament de l'activitat física, tecnica i esport, iniciació al Running, i rendiment a la competició de cursos  a partir dels 18 anys.

ademas es podrem fer ús de les instal·lacions esportives de la vila olímpica (pista d'atletisme) i els voltants de la escola per fer series.

ESCOLA NORDICA

L´ESCOLA va nèixer per fer possible que tothom fes activitat física a la natura durant tot l’any. S’ha acabat només sortir d’excursió els dissabtes. Entre setmana és un molt bon moment per gaudir de la natura!.

Som un equip multidisciplinar que tenim en comú la passió que sentim cap a la marxa nòrdica i les activitats al medi natural. Tots sumem per convertir les nostres activitats en experiències úniques.

SECCIO SENDERISME

L´ALPINISME és la més antiga i completa de les modalitats esportives de muntanya. Podria definir-se com l'acció de pujar muntanyes, però sempre per afany de superació, com a resposta a un impuls personal diferent en cada persona o pel plaer d'aconseguir un cim i observar el terreny que s'obre davant els ulls.

Malgrat que homes i dones han hagut d'ascendir muntanyes des d'antic, el muntanyisme com a esport sorgeix quan es comença a practicar no com a obligació, sinó per a satisfer les inquietuds de qui ho practica.